צפו: השר אזולאי ובכירי משרדו התפללו הלילה בקבר יוסף

אנחנו כאן היום. ביום השנה להרצחו של הלל ליברמן הי"ד, ביום השנה גם לנטישת קבר יוסף ע"י מדינת ישראל בליל סליחות, קורעים שערי שמים ומבקשים מהקב"ה שתהיה שנה זו שנה של תפילה ללא חשש. שנה של תפילה בגלוי ולא בהחבא. ביום ולא בלילה
איתי גדסי 2 Comment on צפו: השר אזולאי ובכירי משרדו התפללו הלילה בקבר יוסף

16 שנים לנטישת קבר יוסף: שר הדתות נכנס לאמירת סליחות בקבר יוסף יחד עם עוד מעל 1500 בני אדם. בין המתפללים: השר "יש לקוות שכל ארץ ישראל תהיה שייכת לעם ישראל" • דגן: "עלינו לבקש סליחה על הנטישה הזו"

אנחנו כאן היום. ביום השנה להרצחו של הלל ליברמן הי"ד, ביום השנה גם לנטישת קבר יוסף ע"י מדינת ישראל בליל סליחות, קורעים שערי שמים ומבקשים מהקב"ה שתהיה שנה זו שנה של תפילה ללא חשש. שנה של תפילה בגלוי ולא בהחבא. ביום ולא בלילה
21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הדתות דוד אזולאי ובכירי משרדו נכנסו הלילה להתפלל בקבר יוסף לקראת יום הכיפורים.

מלווה בראש מועצת שומרון יוסי דגן, הגיע שר הדתות דוד אזולאי מלווה ברעייתו ובצוות לשכתו לצד בכירי משרד הדתות, בהם מנכ"ל המשרד עודד פלוס, ומנכ"ל הרבנות הראשית משה דגן לתפילה בקבר יוסף, אשר כללה ארוחת ערב בישיבת אלון מורה שם נשא דברים בפני בחורי הישיבה. כשלאחריהם יצאו השר והפמלייה לתפילה בקבר יוסף יחד עם ראש הישיבה הרב אליקים לבנון.

מעל 1500 בני אדם נכנסו הלילה לקבר יוסף. בין המתפללים היו גם האדמו"ר מלעלוב ניקלשבורג וכן משה כהן ראש המועצה הדתית שומרון. בין המתפללים הרבים הייתה גם משפחת ליברמן שציינה את יום השנה להירצחו של אב המשפחה הלל ליברמן שנרצח לפני 16 שנים בדיוק כאשר רץ לעבר קבר יוסף כששמע שננטש עי צה"ל,  נרצח ע"י ערבים וגופתו נמצאה כמה ימים לאחר מכן במערה באזור.

במהלך הסיור קיבל שר הדתות וצוות משרדו סקירה על מצב שירותי הדת במועצה האזורית שומרון. השר התפעל לשמוע כי כתוצאה משיפוץ המקוואות חלה עליה תלולה של עשרות אחוזים במספר הטבילות במקוואות בתחומי המועצה. כך למשל בישוב ברקן זינקו מספר הטבילות מ-6 טבילות בחודש ל-30 טבילות לאחר השיפוץ.

שר הדתות ח"כ דוד אזולאי שנכנס לקבר עם אשתו ובתו התרגש מהמעמד ואמר: "אני רוצה להודות למועצה אזורית שומרון ולחיילי צהל שעושים כאן עבודת קודש, וכל מי שמחזק את המקום הזה תבוא עליו הברכה" עוד הוא הוסיף: "אנחנו מתפללים שארץ ישראל כולה תהיה שייכת לעם ישראל".

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון אמר: "אנחנו כאן היום. ביום השנה להרצחו של הלל ליברמן הי"ד, ביום השנה גם לנטישת קבר יוסף  ע"י מדינת ישראל בליל סליחות, קורעים שערי שמים ומבקשים מהקב"ה שתהיה שנה זו שנה של תפילה ללא חשש. שנה של תפילה בגלוי ולא בהחבא. ביום ולא בלילה. כפי שראוי במדינה מתוקנת. אני קורא לממשלת ישראל לעשות תשובה להתעשת ולתת ביטוי אמיתי לריבונות שלה בקבר יוסף. לתקן את העוול שנעשה כאן לפני 16 שנים".

שר הדתות אזולאי וראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הודו לחיילי ומפקדי צהל שאבטחו את הכניסה ביניהם לאלוף משנה גלעד עמית מחט שומרון, קצין הגמ"ר שומרון אליצור טרבלסי תת אלוף תמיר ידעי ותת אלוף מרדכי כהנא. שנכנסו גם הם הלילה לקבר. וכן הודה למנהלת קבר יוסף שהיא שותפה נאמנה של הכניסות לקבר יוסף.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    בזכות יוסף הצדיק…….

  2. 1

    וכן האיש היקר הרב מיכאל מלכיאלי